Ben Aslında Şu Kadar Kişiyle Çıktım !

"Kadınlar sayılar hakkında yalan söyler.Hepsi olmasada çoğu bunu yapar.Eski ilişkilerinin sayıları hakkında özellikle.Bunun da aslında basit bir nedeni vardır.Siz eğer benim sadece 2 ciddi ilişkim oldu dediğiniz anda onun sizden sayıca fazla ilişkisi olabilmesi ihtimaline karşı bir savunmadır bu.Ters bir diğer durumda sizin çok ilişkim oldu dediğiniz zaman onun yalnızca 1 ilişkisi olması, onun tecrübesiz olduğunu göstermesin diye bu seferde sayıyı artıracaktır."

demiş bu yazıyı yazan arkadaş..Böyle bir olay benim başıma zibilyar kere geldi onun için ben de engin bilgilerimle bu konu hakkında yorum yapmak istiyorum demek isterdim fakat diyemiyorum :) Şimdi düşündüm taşındım bu olay demek ki yaşanmış.Bu adam da üşenmemiş kalkmış yazı yazmış.Benim anlamadığım bi nokta var burda.. Şimdi benim 100-200 tane sevgilim oldu demek marifet mi oluyo ? ( Tamam kabul abarttım biraz :D ) Şimdi bi kız kalkar derse ki benim çok ilişkim oldu en son 10.yu saydım falan :p bi düşünürüm arkadaş yaa... Gerçi son gözlemlerim de şöyle bişi de var.Kızların bi bölümü sadece sevgilim var demek için birileriyle çıkıyolar gibime geliyo...Yani bi kız yada erkekte olabilir, direk kızlara yüklenmeyelim burda...Eğer çok sevgilisi olmuşsa demek ki bu ciddi bi ilişki aramamış,gönlünü eğlendirmiş.Kii bu benim pek de hoşuma giden bişey olmaz.Şimdi kalkıp ordan birisi demesin başta tanıyamamış da sevgili olduktan sonra tanımış vs.. Madem öyle hemen sevgili olmayın arkadaş..Tamam hoşuna gidebilir,beğenebilirsin,ahh ahh keşke sevgilim olsa diye iç geçirebilirsin ama bu senin ha deyince sevgili olmanı gerektirmez.Tanışın,konuşun,anlaşın,gerçi bu zaman diliminde kızlar rahat, olan erkeklere oluyo.. Kızlar sürüm sürüm süründürüyolar erkekleri :) Yani uzuuun lafın kısası benim çok sevgilim oldu diyen biri benim gözümde kendini üstün göstermek isteyen biri olaamaazz. Aksine daha da soğurum ondan.Acaba ben yine mi yanlış düşünüyorum diye de düşünmeye başladım hani...

Acaba ben hakkaten taş devrinden mi kaldım :)

*Not: Yazının devamını yandaki (bkz.sağ alt yan) twitter bölümünden paylaştım isteyen arkaaaşlar devamını okuyabilirler.

11 yorum:

Şirvan dedi ki...

Taş devrinden kalmak iyidir:))

Hayal Meyal dedi ki...

off off uğraştırtcan illa beni :D

Bir İnce Ses dedi ki...

**şirvan**
bende öyle düşünüyorum :)

**Hayal Meyal**
naptım ben ya ? :)

Hayal Meyal dedi ki...

devamı twitter da ya onu diyorum :)

Bir İnce Ses dedi ki...

hepsini buraya mı yazacaktım işim yoktu :) link verdim altı üstü bi tıklayacan :D

drukiyyes dedi ki...

şu konuda katılıyorum kesinlikle çok sevgilim oldu diyen birisi cazip olduğunu sansa da değildir
özellikle erkekler için sölüorum ortalıkta ben çapkınım kaç kızı dize getirdim diyip adeta plaket bekleyenler ilgimi çekmiyorsunuz :)

Bir İnce Ses dedi ki...

zaten öyleleri artık kendini bi yarışın içinde sanıyolar.Aradıkları bi ilişki değil :)

francesca mckennitt dedi ki...

Şöyle ki bu biraz yaşla da alakalı. Mesela biz ortaokuldayken, ne kadar çok sevgilin olmuşsa o kadar güzelsin demekti. Ama adı üstünde, ortaokul :)

Bir İnce Ses dedi ki...

o kadar geriye gitmeyelim yahu :) lise ortalarından başlayalım en azından :)

Siyah Gül.... dedi ki...

bu twitter işi hiç hoşuma gitmedi.... :(

Bir İnce Ses dedi ki...

kısmet mısmet artık.. Hepsi doğru sonuçlar diyemeyiz... Orda öyle yazıyo diye sevgilin aynısı yapıyo diye bişi yok sonuçta