Bayram Günü Hayırlı İşler !

Malumunuz bayramda eş,dost,akraba ziyaretleri olur.Özellikle akraba ziyaretlerinde derin konulara inilir.Herkes bişi sorar.Bu olay tabi bizde de gerçekleşti.Aile büyüklerinin birkaçı biz de toplandı.Tabi millet birbirini bulmuş o konu kapanıyo bu konu açılıyo.Hısım,akraba,köylü.. Bi türlü konuşma bitmiyo.. Arkadaş ben de sıkılıyorum. Tanımadığım adamların konusu oluyo.. Bi de bazen bana bakarak anlatıyolar.Ben de olayı çok anlamış gibi yapıyorum her şeye kafa sallıyorum :) Konu döndü dolaştı ailede ki bekar kız/erkek çocuklarınaa... Haydii bakalım.. İşte benim için en önemli konu bu :) Acayip zevkli bu konuyu dinlemek bıraksalar onlar sabaha kadar konuşacak, ben de sabaha kadar dinleyecem... Bizimkilerin ve bir çok ailenin de ortak görüşü, kız/erkek okulu bitirdi mi işi gücü de varsa hemen kısmet bakılır.Yaş 30'u bulmadan evlilik şart.Kural böyle :p Şu an da elimiz de kız ve erkek olarak baya bi aday var evlilik için hazırda bekleyen... Erkek olsun kız olsun stok yapmışız sanki :) Tüm koşullar evlilik için uygun erkekler de iş güç askerlik,kızlarda da üniversite dönemi kapanmış iş hayatına atılmış durumdalar.Hepsi sırtını devlete vermiş.Evlilik şart artık yaş geçiyo :) Bizim ailenin kaderi mi nedir anlamadım kimsenin ne kız arkadaşı var ne erkek arkadaşı... Hep bu bizimkilerin baskısı yüzünden oluyo aslında... Okul bitene kadar sevgiliniz olmasın okumazsınız da bilmem ne... Okul bitsin eliniz de işiniz olsun hemen bulursunuz.. Nahhh buluruz ! Hani nerde ? İstatiki sonuçlar gösteriyo ki üniversitede bulamayan sonra hiç bulamıyo... Kafadan da atmıyoruz hani gözümüzün önünde olan şeyler... Ama hala ısrar ediyolar. Nan geri kafalı diyecem ama demek istemiyorum.Bizi bi rahat bırakın..Bu yazıyı okuyan aileler varsa sövmesinler bana valla haklılık payım var.Sizi de anlıyoruz sayın anneler-babalar ama siz de bizi anlayın.. Bakınız gerçek kesit anlatıyorum burda :) Neyse efendim konudan kopmayalım... Sonuç olarak aile büyükleri yasa tasarısı hazırladılar yine :) Çocuklar dışarı gitmesinler gelin bunları aile içinde evlendirelim :) Yazın bunu başardılar... Sistemli bi çalışma yapıyolar :) Seçimlere çok dikkat ediyolar. Babamın halaları falan hep İstanbul'da... Bi ordan seçiyolar bi burdan :) Böylece kuzenler birbirini çok sık görmediği için vay O benim abimdi.. Ben O'nu kardeşim olarak gördüm olayıda olmuyo... Kendi kafalarında eşleştirme yapıyolar çocukların haberi yok :) Sonra karşı tarafa telefon açılıyo böyle böyle bi düşünce var ne diyosunuz diye..Zaten millet çocuğunu evlendirmek istiyo... Bi de kardeşi böyle bi teklif yapınca bi daha mutlu oluyolar :) Hemen bi oyun çeviriyolar hop bi görüşme bi buluşma... Çocuklar birbirini beğendimi işlem tamam :) Bugün eşleşmeler yapıldı yine bakalım sonucu nolacak çok merak ediyorum. Ama ben bu seferkine pek umut vermiyorum zor gibi geliyo bana... Yaa bide bütün her şey benim üstüme kalıyo arkadaş :) Yazın en son ben öğrendim.Kabak benim başıma patladı.Söz de ben onları tanıştırmışım da görüştürmüşüm :)

Kendimden korkmaya başladım yaa... Benim sonumda böyle olabilir...Ben evlilikte artı/eksi 3 yaşı uygun gören bi insanım.. Hadi olsun en fazla 4 olsun.. Bunlar da acıma diye bişi yok 6-7 bugün 10 bile normal ne var ki dediler :) Dedim sakin bi nefes alın bi durun noluyoruz... Ben kesin evde kalırım diyorum... Yok arkadaş bunlar beni kesin evlendirir... Babamın bugünkü konuşmaları beni valla korkuttu :) Kafam sonradan dank etti.. Odadan bi çıksaydım 10-15 dk. acaba benim hakkımda ne diyeceklerdi çok merak ediyorum :) Şimdi bi aile ağacı çıkardım.. Ailedeki kızları inceledim.Bunlar bu hızla giderlerse ben birini bulamazsam 4-5 seneye beni evlendirirler.Benim şöyle bi avantajım var... 4-5 yıl içinde evlilik yaşına gelebilecek bi kız yok hatta 8 yıl içinde bile yok :) Ben de nası bi yol izleyecekler çok merak ediyorum.Dışarıya açılmak zorundalar el mahkum artık :) Bunların hep böyle olmasının sebebi şu tv'deki evlendirme programları... Zaten hepsi emekli oturup akşama kadar onu izliyolar...Adamların kanına işledi artık :) Allahtan babam izlemiyo o tür programları... Bi de babam izlese allah yardımcımız olsun... Kadroyu tamamlamış olacaklar :)

Sevgili izleyicilerim halimizi okudunuz.Siz de böyle olmamak için kendinize birini bulun aileye bırakmayın :) Bizimki gibi bi ekip varsa haliniz duman.. Gerçi ilk evlendirme olayı güzel bitti...Sonuç başarılı ! Ben de sevindim aslına bakarsanız onların evlenmesine... :)  Sonuç olarak ;

"Evde kalmış kız ve erkekler bize aile ağacınızı ve bilgilerinizi gönderin.Hemen sizi aile içi evlendirelim :p "

**Not: Beni kurtarın :)

3 yorum:

!ancelina! dedi ki...

:))
valla haklısın bizim evde de bunun örnekleri var mesela ablam üniversite bitirdi kız öğretmen oldu şimdi kimseyi beğenmiyor,üniversitede bulsa babam baskı kuruyor zor bu işler:)bak bana daha lise sonda buldum:)
ailede öyle bir ekip olması güzelde kötüde hemde eğlencelidir heralde:)

Bir İnce Ses dedi ki...

onları dinlemek çok eğlenceli ya :) O sıra siz durun ben bi kamerayı alıp geleyim de diyemiyorum. Kesin izlenme rekoru kırarız :)

!ancelina! dedi ki...

kesinlikle:)