Başı Bi Yerde Sonu Kayıp Aranıyor !

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!! Şu an itibariyle izleyici sayım tam 25 olduuu... Yine mes'ut ve bir o kadar da bahtiyar bi kişilik oldum allah beni kahretmesin :) Bu özel ve tüzel gün için bişeyler yazmam gerektiğinin farkına vardım fekat gelin görün kiiii düşündüm taşındım hatta ve hatta yeterince kaşındım ama olmuyor...aklıma yazacak bi şey gelmiyor...Acaba dedim okuduğum blogları mı yorumlasam burda ne yapsam sonra didim kii yok olum ne gerenk var zaten oraya yazıyosun.Ondan vazcaydım...Tivitt dırt dan yazılan zıımbırtıları yazayım dedim baktım pek bişe yok.. Velhasıl kelam efendim aklıma bişi gelmiyor... Biliyorum buraya kadar okudunuz ahanda şimdi asıl yazı başlıyor diyeceksiniz ama başlayamıyor... Valla olmuyor gençler ve kendini genç hissedenler...

Adını billboardıma yazdıran insan topluluğunun çoğunun kız olduğunu bildiğimden ve kızlardan korktuğumdan dolayı, hala bişey beklediğinizi biliyorum ve kızdığnızın da farkındayım.Bende sizleri daha fazla bekletmeden aklıma takılan ve içimde şu anda buraya yazma isteği beliren konuyu açıklıyorum.

"ALIŞVERİŞ"

Evet biliyorum çok can alıcı bi noktadan yakaladım.Şimdi nerden çıktı bu demeyin.Her zaman ki gibi ders çalışmam gerekirken o site senin bu site benim dolanırken markafoniye bakayım bana göre bişey var mı bu hafta dedim ve inanmayacaksınız ama baktım :p Neyse tabi millet aç gibi saldırmış bişey bulamadım.Zaten site resmen kızlara çalışıyo bütün indirimler onların ürünlerde...Kızlarda durum ne falan derken bi etek gördüm. Ki görmez olaydımm...Oha,çüş,yuh ! Sonra emin olmak için tekrar tekrar baktım. Acaba dedim model kadın falan da bu fiyatın içinde mi ? Kargoya verip ikisini birden mi gönderiyolar :) Ama anladım ki acı bi gerçek sadece eteğin fiyatı o kadar.. 3000 TL !!! bi de kampanya yapmışlar etek 800 küsür TL ! Kendi kendime dedim ki la olum zaten bu eteği alan adam internetten almaz gider yerinden alır 3000 TL yi orda bayılır... Merak ettim baştan aşşağı giyse ne kadar tutar diye.. Gömlek etek terlik vs derken bi baktım 10000 TL. Şimdi sorarım size izleyeci kitlem hakkaten kriz falan var mı ? Nan varsa bu millet nası alıyo bunları ? Millet 10000 TL yi kazanmak için bi tarafını yırtıyo... Nan hadi % 90 indirim olsun yine 1000 TL yapıyo... La beni satsan 1000 TL etmem bu nası iş :) Acaba fiyatı yüksek gösterdiler sonra indirim falan ayağına milleti mi kekliyolar diye düşündüm yok arkadaş fiyat bu :) Şimdi yoksulluk sınırı,açlık sınırı falan var ya hepsi hikaye...Acımızdan ölüyoz la ne sınırı ne bişeyi :D Hatta biz yaşamıyoruz hepsi birer hayal ürünü :)

Neyse işte durum bu..Yazının başı çok siktiri boktan oldu farkındayım ama valla aklıma bişi gelmedi yazmaya başlarken :) Haydin baaaayyyy.... Beni izleyin halacıııımm :p ( pislik miyim neyim :) )

7 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

Sende kızımsı bir hava görmüş olsam da çok güldüm yine. nerelisin sen olm, la lı lo lu konuşuyosun böyle :D neyse alışveriş gibi can evimizden vurmak istemişsin ama yanlış yerdesin. Ucuzluk pazarlarına gidiceksin, onlarldan bahsedicksin bana:D Mesela işte cuma pazarında gördüm mango nun malları 20 tl ydi :D bu bloglarda o fiyatlarla alışveriş yapanları bulamazsın. Varsa da biz onlara "elit" kesim diyoruz ki; onlar azınlık :D

Ayrıca şu kelime doğrulama olayını kaldır, zor yorum yapıorum şevkim kaçıo :D

Bir İnce Ses dedi ki...

la lı lo lu konuştuysak suç mu günah mı ? ne var yani bunda aşşalık bi insan olarak mı görüyon beni :p benim içimde bi alışveriş canavarı var zaten kızlar benimle alışverişe gitmeyi çok seviyo :D

kanımca doğrulamayı kaldırmayı başardım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

bak şimdi yorumu bi daha okudum bişeyi atlamışım. Ben şimdi " aaa bak 3000 liralık mal 800 olmuş sudan ucuz hadi koşun bitmeden yetişin bu fırsat kaçmaz" mı dedim :) o fiyatlara alışveriş yapanı bulamazsın burda demişsin :) kaymakam hanım lütfen daha dikkatli olalım :p

francesca mckennitt dedi ki...

Kriz belli bir kesime var ki onlara hep kriz zaten :)

Şirvan dedi ki...

Aç kalırız belki ama çıplak asla :))

Bir İnce Ses dedi ki...

yahu neden çıplak kaldınız :)

merve dedi ki...

(: