Yok mu Artıran !

Sevgili izleyicelerimm... Bir önceki post yoğun ilgi gördüğünden dolayı sevgili Hayal Meyal'in mim'ini bir diğer postta cevaplayacağım.. Şimdi kaldığım yerden devam ediyorum...Geçen sefer nasıl g*t olduğumu anlatmıştım.. Şimdi o g*t olmamdan yaklaşık bir ay sonra olan olayları anlatıyorum.....

Yine bir öğle yemeği için o mübarek kantine girdiğimde panoda bir afişle karşılaştım. "Partiye hazırmısınız ? " İçimden hemen cevabımı verdim tabi.. " Ben zaten klabır menim yaa..Sorman hata.." Tabi hemen sağdan soldan soruşturuyorum nasıl bişey bu falan diye kim gelir kim gider nasıl bi ortam olur falan... Öğrendim kii parti bi otel de... Dedim olum buraya millet kesin kız arkadaşıyla gelir..Sende sap gibi gidersin.. İçimden bi sövdükten sonra başım öne eğik bi şekilde bölümüme döndüm :p Sonra tabii ardı ardına telefonlar parti varmış gidelim bilet alalım kalmaz falan filan... Dedim nan olum bu kadar erkek nereye gidiyonuz otelden içeri bile almazlar :) Sonra daha da detaylara inince konseri organize edenleri de öğrendim.Bilin bakalım organizasyonun başında kim var ? Evet doğru tahmin o kız :) Şimdi hangi kız diye soracak olan varsa hemen bu sayfayı kapatsın gitsin bi önceki postu okusun gelsin :) Tabi bu olayı öğrenince benim gitme isteğim bi kat daha zayıfladı..Sonra başka bölümden bi arkadaşım biz gidiyoruz illam sen de gel dedi.Dedim yaa hepinizin eşi var ben nereye geleyim sap gibi derken oda arkadaşımın da baskısı üzerine konsere gitme kararı aldık.Parti günü ne olur ne olmaz diye gömlek-kot-ceket üçlüsünü hazırladım.Takım giymeyi hiç sevmem bi tane ceketim var işte bişi oldu mu tek kurtarıcım o :) Arkadaşlarla otelde buluşup hep beraber içeri girdik.Ve ben ne olur ne olmaz diye giymiş olduğum ceketin ne kadar önemli olduğuna karar kıldım.Arkadaş oraya millet resmen özel hazırlanmış gelmiş.Nan milletin ayakkabısı bile yeni... Üstünde toz bile yok :) Kızlar sanki düğüne gelmiş :) Saç baş yapılı hepsi full makyaj... Dedim yanlış yere mi geldik acaba ?  Bu kızlar bizim üniversitedeydi de ben mi görmedim :) Adım gibi eminim oraya gelenlerin yarısından fazlası kıyafetini yeni almıştı.:) Neyse efendim lafı fazla uzatmayayım... İçerde 8 kişilik yuvarlak masalar var.Yani sap sap gelenler sap sap oturdular. Çok büyük bölüm eşiyle gelmişti..Bi tane kızların olduğu masa vardı.Grup halinde gelmişti herkes.Tabi bizim kızda özel hazırlanmıştı..Onu görünce nan şimdi kolunda ben olabilirdim dedim :) Atıştırmalık bişiler geldi yedik içtik eğlendik...Dans,müzik,çekiliş...Baya bi eğlence oldu...Bi dans müziği çalıyo..Bizim masa hooopp hadi dansa :) Biz yine kalıyoruz sap gibi :) Arkadaşım o sıra demez mi " olum kız biriyle dans ediyo! "Ben nası bi galeyana geldiysem " Kim nan o! " diyip yumruğu masaya vurunca biden bi gözleri üzerime çektim. Fakat farkettim ki yanlış anons o kız başka :) Gecenin sonlarına doğru tanesine 1 TL verdiğimiz çikolataların çekilişi yapıldı... Nasıl olduysa bana da çıktı. A lokantasından iki kişilik yemek ! Dedim tamam olum bu bi işaret :) Benim bi gözüm kızda tabi fırsatını bulsam hemen bi kerede daha şansımı deneyecem :) Neyse çekiliş faslı bitince bizim kız eline bir gül alıp sahneye geldi...Ben de bi şaşkınlık ifadesi var tabi.. Ordan biri çıktı geldi açıklamayı yaptı da içim rahatladı... " Bu gülü açık arttırmaya çıkarıyoruz. Gülü alan kız bu gecenin en güzel kızı olacak! " Kafamda o an kaç tane ampul yandı bilemiyorum.İçimden sürekli sesler geliyo.

 -Al                                                                                                                           -Alma olum ya boşver
 -Almalısın
-Alınca ne diyecem ?

Gülü 20 TL den açık arttırmaya sunuyorum... 

-Elim titriyo olum alsam nası verecem ?  
 30 TL
 -Vermeme gerek yok ki zaten gül O'nun elinde 
 35 TL  
-Alsam mı ki ?  
40 TL     
-Almalısın..
50 TL.. 
-Almalıyım !!!
60 TL !!!

Diyince bizim masa birden dönüp bana baktı :) Herkes noluyo nan der gibi bi ifade takındı... Benden sonra bi 10-15 sn suskunluk oldu.. O sıra bizimkiler kendine geldi.Bir de alkış patlatınca arkama seyirci desteğini aldım... Biri 65 dedi...Ben tabi gaza geldim bi kere durmak yok :) Ben hiç beklemeden 75 diyerek devam ettirdim.Tabi benim bu hızım milleti heyecanlandırdı yan masalardan destek almaya başladım.Sanki son dakika golü atan takım gibiyim... Bi baktım 80 dediler.. Oranı yükseltmeliyim diye düşündüm.100 dedim.Bizim masanın olduğu bölgeyi ele geçirmişim gibi bi durum oluştu.105 dediler..Artık tek rakibim kaldı.Yaklaşık 15-16 masa vardı.En az 10 masanın desteğine hakimim :) Hemen patlattım tabi 120 yi :) Kıyamet kopuyor o sıra millet coştu omuzlara alınacam nerdeyse :) Rakip 125 dedi ben 130.... Resmen salon yıkılacak o derece yani :) 131 demez mii :) Dedim bu işe bi son vermenin zamanı geldi. 200 TL ! Bi alkış bi kopuş bi kendinden geçiş var millette... Ben o kadar heyecanlanmadım yani :)
Şimdi bu olaydan sonra gülü aldığımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Ortada şike var. Benim teklifimi duymadıklarını iddaa ederek gülü 131 TL ye diğer çocuğa verdiler. Tabi kıyamet asıl o zaman koptu :) Taraftar çılgına döndü... Nerdeyse kavga çıkacak... Zaten sayıca üstünüz kesin döveriz diye düşündüm bi ara :) Lanet olsun dedim lavaboya gittim bi elimi yüzümü yıkayayım diye.. Bi baktım açık arttırmacı çocuk.. Beni gördü hemen sarıldı.Dedim noluyo olum ? Bi özür dilemeler, bi cart curt... O bizim arkadaşımız da kız arkadaşına jest yapacaktı da bilmem ne de... Bu kadar artacağını tahmin etmemiştik de... Ben sana bi demet yaptırıp getireyim de bimem ne... Dedim ya arkadaşım benim bi amacım vardı.. O arkadaşın zaten kız arkadaşına alacakmış gitsin çiçekçiden alsın ya. 5 TL arkadaş ya... İstiyosa kamyonla alıp geleyim.. Benim işimi niye baltalıyosunuz.. Neyse masaya dönerken taraftar beni görünce mutlu oldu :p Masaya oturup düşündüm.Artık beynim normal şartlar altında çalışmaya başladı :) Hadi diyelim aldın çiçeği... Gittin sahneye çiçeği almayınca ne diyeceksin ? " Siz bu gülü alan kız bu gecenin en güzel kızı olacak dememişmiydiniz. Gül zaten O'nda hehehe" kesin taraftarım orda bi alkış kıyamet koparıp desteklerdi ama ya kızın erkek arkadaşı varsa ? Ya kız beni yine g*t ederse ? Acayip rezil olurdum ya...

Durum böyle işte sayın izleyenler.. Çok merak ettiğiniz olay bu :) Yoğun ilginizden dolayı hepinize çok teşekkür ederim.Bu kadar ilgi gerçekten beklemiyodum.. Ama şimdi sizin yorumlarınıza da ihtiyacım var... Hala yaptığım şeyin iyi mi kötü mü olduğuna karar veremiyorum :) Peki buna nasıl karar veremiyosun diye soracak olursanız şöyle bi cevap vermek istiyorum :

-Pişmanmısın ?

-Hayır..Yine olsa yine yaparım :)

Sonradan yazılmış çok önemli not : Yine olsa yine yaparım derken başka bir kız için demek istedim :p :)

14 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

İnanamıyorum yaaa! Olay bu kadar kamusal alana taşınmışken, bence sen 200 TL kar etmişsin farkında değilsin. Bundan sonra yapman gereken tek şey, kıza gidip, "200 TL'ye o gülü alsaydım ne yapacaktım biliyor musun?" diye sormak. Cevabını HEPİMİZ biliyoruz, o da biliyor:)

Hayal Meyal dedi ki...

Hahahah çok güldüm ya, tamam yazmışsın yazını. Ama yani nedir bu ya? :D Ay nası yorum yapacağımı bilemedim. İyi yapmışsn, boşver. Eee o kıza noldu şimdi, şimdi ne var ne yok? Aaa Türk filmleri gibi reklamlardan sonra ya mı kaldık?

Bir İnce Ses dedi ki...

Bişi olmadı öylece kaldı :) Hiç bişi yok yani :D

duyguseli dedi ki...

Kızla bişi olmamış anladık onu da g*t leri göt diye yaz bence :p Sonuçta aynı şey :) Kasma kendini:p

Bir İnce Ses dedi ki...

Kasmamaya karar verdim zaten..Hayatı akışına bırakacam :) Zaten ben böyle hayatın taa .. :)

duyguseli dedi ki...

hep öyle deriz de,bi bok yiyemeyiz :p
'hayatı akışına bırakcam ben yea'
:p
Bok.
(:

Bir İnce Ses dedi ki...

çünkü akışı neresi bilmiyoruz ondan bırakamıyoruz :D

TasO dedi ki...

Cok iyi ya. Inanamadim aslinda ben. Hikaye falan degil dimi. :) Manyaksin olum sen. Iyi manada. :))
Super yaaaa. Cok keyifle okudum. helal olsun. Diycek baska bise bulamiyorum.
Buyuk esseklik etmisler. Gulu verseydin bence cok buyuk bi jest olurdu. Vay beee :))

Bir İnce Ses dedi ki...

Yok ya harbiden yaşanmış hikaye :) arada sırada ilginç şeyler yaşıyorum :) Bende senin yazına yorum yapmak istedim dün ama bi türlü nasıl yorum göndereceğimi anlamadım :D ama en kısa zamanda başaracağıma inanıyorum :)

TasO dedi ki...

Nasi yani? :)) ciddi misin? :) direk yorum yaziyosun iste.

Bir İnce Ses dedi ki...

yaa yazıyorum bişiler sonra post as e basıyorum email falan istiyo bişiler çıkıyo orda tıkanıyorum. .Beceriksiz bi insanım idare et artık :)

TasO dedi ki...

tamam iste. post as e basacaksin. orda istersen Google veya Facebook un aciksa hicbise yazmadan direk baglanabilirsin. yada isim ve email yazacaksin.

Mia Wallace dedi ki...

yok artık?! öğrenci adamın cebinde 200 lira olur mu vuhuu :)

ayrıca iyi ki diğer arkadaş almış içim gitti ymeinle o 200 tl'ye okurken yazıyıı ama süper anı! :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Benim de sonradan içim gitti ama o an düşünemiyosun :)