Sevdiğim Bir Kız Vardı Onun da G*tü Kalkıkmış !

Sene 2009... Daha doğrusu geçen sene bu zamanlar işte.Öğlen yemeği yemek için kantine giren ben, kapının hemen 3-4 masa ilerisinde arkadaşlarıyla oturmuş yemek yiyen ve bu post'un ana karakterini oluşturan kızı görürüm.Bi kaç sn hedefe kilitlenmiş bi şekilde ona baktım geçtim gittim sayın izleyiciler...Sonra kendimi tutamayıp sanırım defalarca mal gibi bakınca kız benim niyetimi anladı heralde :) Neyse işte ertesi gün oldu kız hala benim aklımda tabi.. Yine görmek umuduyla kantine gittim fakat umduğumu bulamadım.O gün hoca bi araştırma ödevi verdi.Dersten çıktık gidiyoruz.Arkadaşlarımdan biri "gel kütüphaneye gidelim şu kitabı alalım yurtta bakarız,bi daha uğraşmayalım" dedi.Ama benim canım sıkkın arkadaş gitmek istemiyorum.Gel olum ya boşver yarın geliriz falan filan derken zor bela götürdüler beni kütüphaneye...Kütüphaneye giderken benim yüz ifadem sanki biri benim ağzıma s*çmış da allah belamı vermiş gibi bi hal aldığı için, arkadaşlar sordular bende anlattım.Kütüphaneye girdik kitabı arıyoruz bi baktık ki bizim sınıfın yarısı parçalar halinde orda :) Ben o durumu görünce kitap bulmaktan umudu kestim etrafı dolanıyorum boş boş.. Oha ! dedim biden.. O kızın arkadaşını gördüm rafların arasında...Dedim olum hadi şansın yaver gitti kız kesin burda :) Kütüphaneyi tavaf ettim resmen kızı da buldum ama :) Baktım bi köşeye çekilmiş ders çalışıyo.. Tabi beni aldı bi titreme.. Hayatımda ilk defa bi kıza çıkma teklif edecem daha doğrusu kızla konuşmaya çalışacam :) Hemen arkadaşların yanına döndüm dedim olum durum böyle böyle ben napayım ? Hemen milyon tane fikir üretildi orda... Git konuş bi daha bu fırsat kaçmaz falan derken.. Ben yine kendi çapımda bi senaryo yazdım :) Kitaplara bakma bahanesiyle yaklaşıp o an aklıma gelebilecek bütün saçma soruları sorup muhabbete girmek... Kıza yaklaşıyorum yavaş yavaş tabi o beni görmüyo... Bi baktım arkamdan bi sesler geliyo. Bi döndüm o da ne ! X adlı kişi peşimden gelmiş ben sizi tanıştıracam konuştururum ben sizi demez mi. Nan olum seninle doğru düzgün muhabbetim sohbetim yok ne giriyon lafa.. Ben tabi karizmayı çizmemek için uzaklaştım ordan..Tekrar bizim arkadaşların yanına döndüm.. Gidelim dedim.. Onlar da fazla üstelemediler çıkışa doğru yöneldik. Bi baktım kızın arkadaşı bi kitap alıyo. Hemen keskin bakışlarımla kitabın adını yazarını beynime kazıdım.Tabii sonra nolur nolmaz diye defterime de yazdım :) Hemen google abi' ye sordum.Bi baktım kii kimya mühendisliğinde bi dersin kitabı.Hemen üniversitenin sayfasından derse baktım ki 2.Sınıfların dersi..Ertesi gün labaratuarları var..Fakat Fen-Edebiyatta... Neyse ertesi gün koştum gittim Fen-Edebiyata... Ora senin bura benim dolaşıyorum sınıfları.. Nefes nefese kaldığım bir anda buldum.Biraz dinlendim bi 20 kere geçtim sınıfın önünden de görür belki dışarı çıkar diye..Baktım yok olmuyo girdim sınıfa şöyle bi baktım çıktım kendimi gösterdim.. Sonra hemen ayrıldım olay mahalinden gittim sınıfın karşısındaki banklara oturdum.Bu elinde telefonla çıktı konuşma numarasımı yaptı yoksa gerçekten konuştu mu bilmiyorum bi 5-10 sn durdu içeri girdi..Aradan bi 5 dk falan geçti ben hala o banktayım tabii...Bi baktım o kütüphanedeki arkadaşı kapının köşesinden çaktırmadan bana bakmaya çalışıyo.. Ben de ona bakınca hemen içeri kaçtı.. Dedim tamam olum ya tamam arkadaşlarına da söylemiş.Artık niyetimi biliyo başardım nan diyorum :) Bir sonraki gün ders çalışma bahanesiyle kantine gittim yine arkadaşlarla...Baktım salına salına girdi o kapıdan her zaman ki yerine geçti oturdu.Tam karşımda böyle görüş alanım içerisinde..Baya bildiğin ben bakıyorum o bakıyo.. Sonra ben ders çalışıyomuş gibi yapıp alttan alttan bakıyorum o da bakıyo :) Bi mutlu oldum bi sevindim yani..Aradan 5dk geçti.. Başka bi bölümden arkadaşım da gelip demez mi "şu masada ki kızı tanıyomusun bu kız sana bakıyo" diye.Dünyanın en mesut bahtiyar insanı oldum.Ama g*tüm yemediği için gidip konuşamıyorum.Elim ayağım titriyo ölecek gibiyim.O gün de bi halt yiyemedim anlyacağınız. Ertesi gün oldu.. Hafta sonu artık cuma günü.. Bu işi hallettim hallettim 2 gün daha bekleyemem yani.. Bi de kendimden eminim kız beni biliyo sonuçta hatta ben oldu gözüyle bakıyorum :) Bu arkadaşlarının yanında otururken hem de 4 kişiler böyle ben elim ayağım titreyerek gittim ( Ne g*t var bende de 4 kızın arasına gidiyorum ) Ve şu mübarek soruyu sordum ;
Pardon..Bi sn konuşabilirmiyiz ?

Daha doğrusu soramadım bile sayın izleyicilerim... Pardon.. Bi sn ko.... ' ya kadar söyleyebildim..Ve onun cevabı mükemmel bi şekilde "HAYIR" oldu.Ama öyle böyle bi hayır değil yani... Sanki 99 kere sormuşum hayır demiş de 100. yü soruyorum.. Git başımdan hayır diyorum işte anlamıyormusun der gibi bi hayır oldu. Bu laf beni bitirdi.Resmen ağzımın orta yerine s*çtı bıraktı. G*t gibi kaldım. Yıkıldım resmen... Sonra düşündüm tabi olum bi sor soruştur bakayım kızın sevgilisi neyi var mı ne diye daldın hemen diye ama ne bileyim işte cahil cesareti gibi bişey oldu...

Şimdi bu post çok uzun olduğundan devamını diğer postlarda dile getirecem... Bir gül için nasıl 200 TL'yi gözden çıkardığımı anlatacam diğer postta :) (Bkz: Diğer post)

21 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

ahahahhaha :D o kadar heyecanlı o kadar heyecanlı okudum ki, anlatamam. bak kendi kendimi tekrarlar oldum. nolcak sonunda acaba, aman ne demiş falan diyorum ama satır atlamaya da kıyamıyorum. çok güldüm ya :D :D hele kızın cevabının keskinliği komedi :D sanki 99 kez sormuşum da 100 ye hayır diyo süperdi :D azcık daha gülmeliyim, evet evet resmen rezillik diz boyunu aşmış. Çok da moralim bozuktu, süper oldu bu :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Yaa bi insan der ki takma boşver o kaybetmiş kızlar hep böyle zaten :) Yani nerdeyse kız iyi yapmış beter olsaydın diyeceksin :)

Hayal Meyal dedi ki...

:D hahhaa hatta onu demekle kalmıcam. Bugün okulda arkadaşlarıma anlattım, hep beraber de gülüp dalga geçtik bu olaya. Eminim kulakların çınlamıştır :D :D
not: Takma boşver, kız milleti işte, ilk önce iyi davranırlar, ayaklarına kapandın mı da istemem derler. :D Ne bilyiim işte sen daha iyilerine layıksın falan

Bir İnce Ses dedi ki...

Sen bildiğin beni rezil rüsva ettin desene... Çok kötü hissettim kendimi yaw :(

Hayal Meyal dedi ki...

Ya yok est. Sadece güldük eğlendik. Aklımda kalanları söyleyebildim. Hepsini de anlatamadım tabi. En çok 99. 100 olayına güldük.

not:üzül diye söylemedim bi kerem hu :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Peki benim hakkımda ne dediler.Aaaa salağa bak falan dediler mi böyle yorumlara maruz kaldım mı ? Bak doğru söyle bunun dewamını yazcam ona göre :)

Hayal Meyal dedi ki...

Yok ayyy çok tatlı dediler. Sonra da yazııkkk dediler :D sonra da güldük zaten. Konu dağıldı :))

Not: devamını yaz, merakla bekliyorum :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Umarım devamını yazmam için kandırılmıyorumdur :D

Hayal Meyal dedi ki...

Ne kandırcam seni beee! aa sinirlendim ama şimdi :D yaz diosak yaz işte ! :D

Bir İnce Ses dedi ki...

tamam tamam kızma :) müsait olduğum ilk an yazcam :)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Çok heycanlı:) Ancak siyah arkaplan üstünde beyaz yazıyı okuyacam diye gözlerim ağrıdı resmen:( Devamını merakla bekliyorum...

Kısaca Fd dedi ki...

Güzelmiş desem şimdi dalga geçiyorum zannedeceksin ama uzun olsada okudum ve akıcı heyacanlı buldum yazını.Erkeklere neden bunu yapıyolar değil mi.Yazık değil mi bize.Mesela ben.Ne zaman cesaret edipte bı kıza böyle bir teklif etmeye kalksam mutlaka bir önce ki gün o gün felan birileri ona teklif etmiş oluyo.Bi kere de ilk ben etmiyorum.Sonrada geçen günlere yanıyorum olm neden onca zaman etmedin teklifi felan.Çünkü ilk teklif edenin böyle ayrı bir önemi oluyo.Neyse işte benim için artık bunlar öğrenilmiş çaresizlikler.Ben teklif etmiyorum bundan sonra.Ayrıca insanlar çok sevdikleriyle değil,çok sevenleriyle mutlu oluyor felsefesine inancım tam artık :)

Hayal Meyal dedi ki...

Aaa seni mimledim :)

Bir İnce Ses dedi ki...

**Kısaca Fd**
Kanımca mümin sekman veya ona benzer bişi okumuşşsun :) bende zamanında çok okudum kitaplarını fakat görüyorum kiii pek de bi işe yaramıyo :D kızları anlamanın mümkün olmadığı bi ülkede yaşıyoruz.Kaderimse çekerim,çilemse güler geçerim mantığıyla yaşamaya alışmalıyız bence :)

Kısaca Fd dedi ki...

Yok okumadım ve duymadım bile :) aklın yolu birdir diyelim.artık umrumda değiller.Ben kendimi yalansız yanlışsız ortaya koyabileyim gerisi gelir zaten.Güvenim tam :)

paper doll.. dedi ki...

bence tamamen kızın çocukluğu. ve hatta öküzlüğü.
aynı soruyu başka birine sorsan, böyle terslemezdi.
belki çok alakasız bişey sorcaksın, belki anket yapıyosun, ne diye öyle tepki verdi bilemedim.
bu kötü bi örnek. moralini bozmasın.

Bir İnce Ses dedi ki...

Çok geç ya bi senedir moralim bozuk... Bişi olsa aklıma hep o an geliyo.. Ya yine öyle olursa diyorum... Bi kızın bana gelip bi sn konuşabilirmiyiz demesi gerek :p

paper doll.. dedi ki...

ciddi söylüyorum onda sorun. çok çocuk, kaba, ve özgüvensiz.
karşında insan var gerizekalı, bi durup dinlesene ne diyo diye! sinirlendim bak.
sağlıklı bi insan gerçekten öyle tepki vermez. birinin senden hoşlanması hoş bişeydir, sen aynı duyguları hissetmesen de bunu kırmadan dile getirirsin yani. tamamen onun öküzlüğü bu.

Bir İnce Ses dedi ki...

Sinirlenme ya gece gece benim yüzümden.. :) Haklısın yani onun öküzlüğü.. Zaten normal biri de bana denk gelmez ki :)

Mia Wallace dedi ki...

senin anlatış tarzınla resmen gülme krizine girdim nolur kızma :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Gülersin tabi.. Okuması güzel de yaşaması kötü :)