Sana ne lan Erkek Özürlü !

Yaa şu an varya acayip sinirliyim..Yani öyle böyle değil ya.. Arkadaş milletin işi gücü kalmamış.Atlet-kilot muhabbetine girmiş.Neymiş vay efendim beyaz atlet giyen beyaz don giyen erkekler kroymuş da taş devrinden kalmaymış da bilmem neymiş.Noluyo olum yaa noluyoo ? Milleti donundan yargılamak size mi düştü ? Erkekler boxer giymeliymiş.. Bak sen şuna yaa... Bakın yazıyı buraya aktarıyorum şimdi...

"Neden yıl 2009 ve erkekler hala beyaz atlet ve beyaz don giyiyor? Nedir bu Türk kızlarının çilesi? Gerçi itiraf etmeliyim hayatım boyunca böyle bir erkeğe denk gelmedim, seçici olmam da etkili, ama herhalde Türk erkeklerinin yuzde 90’ı hala beyaz atlet giyiyor."

 Ne çilen var kızım senin ? Biri sana gel benim donuma mı bak dedi ? Şimdi daha da ağzımı açacam da neyse... Dedim acaba sadece bu mu böyle diyo yoksa oluşmuş bi kanı mı var ortada.. Araştırdım,karıştırdım ve gördüm ki durum çok vahim.Çarşı karışmış hemşerim ya ! Milletin başka derdi yok gibi donumuza takmışlar arkadaş.
Şimdi durum öyle bi hal almış ki el atmak zorunda kaldım.Şimdi etrafıma bakıyorum.O çok önemli olan boxerlar böyle renkli renkli,çeşit çeşit,yazılı baskılı falan.Geçen bi tane gördüm zaten dedim noluyoz olum bu ne yaaa. Üstündeki yazıya bakın:" Dikkat çocuk yapabilir !" Bi de bazıları var böyle tam götünün geldiği yerde bi de onu göstermek için düşük bel bol gelen pantolon giyerler.Eğildiler mi pantolon götünün yarısına kadar gelir 5 cm daha inse göt baş meydana çıkacak.Ama yok onlar modern biz taş devrinden kalmayız.Millet götünü başını göstermeye ne kadar meraklı arkadaş ya.. Şimdi bi de şu var.Aynı olayı beyaz don giyen biri yapsa etmedik küfür bırakmazlar.Aaaa pislik,iğrenç,beyaz don giymiş vs.Valla anlamıyorum dostlar anlayamıyorum.Bi de beyaz atlet olayı var tabi... Bakınız o konu hakkındaki yorumu ne :

"Hele o gömlek altından görünen beyaz atletler yok mu, ifrit oluyorum."

Bak hele yaa.. İfrit oluyomuş ! Bu kızı bulun adım gibi eminim yüzüne sıçmazsınız bile.Çok ciddi söylüyom valla bak..Ben yazları giymem de atlet falan giyene de niye giydin pislik demem.Çünkü her insanın vücudu bir değildir.Terleme sorunu olan insanlar olabilir.Atlet burda en büyük kurtarıcıdır diye düşünüyorum.Bakın bir başkası da bu konuda ne yazmış :

"Şaşıracaksınız belki ama bütün dünyada beyaz atlet modası çoktan geçti. Artık başka ülkelerdeki erkekler atlet yerine uygun renkte tişort veya renkli uzun kollu fanila kullanıyor. Zaten bir kere böyle giyinmeye başlarsanız bunun çok işe yaradığını ve üstünüzü çıkardığınızda bile şık göründüğünüzü anlayacaksınız. Beyaz slip külotların ise kadınlar tarafından beğenilmediğini söyleyebilirim, isterseniz eşinize veya kız arkadaşınıza sorabilirsiniz. Bunların yerine bokser denilen paçalı modelleri giymenizi tavsiye ediyorum."



Yok böyle bişey ya... Resmen hakarete uğramış gibi hissettim kendimi...Şimdi ben anlamıyorum bu bi düzen mi yani ? Adam eline geçirdiği şeyi üstüne geçiriyo çıkıyo,sonra o adam moda ikonu.. Vay anasını sayın seyirciler ya... giydikleri atlet,fanila ne zıkkımsa renkli olur zaten bi de boynun sağından solundan gözükür.Off süper olmuş.Beyaz atlet olunca geri kalmış bu la ! olur.


Burdan beni duyan erkeklere sesleniyorum.Giyin arkadaşım.Utanmayın böyle şeylerden.Boxer giydiği için gurur duyanlara götlerini toplamaları gerektiğini belirtin.Böyle bi yazı yazmak istemezdim ama yazasım geldi çünkü sinirlendim.Atlet-don markanız seher yıldızı veya tutku olabilir.Uhud da iyi bi markadır.Kaliteli bi donu var.Yok benim param çok diyosanız pierre amcanın malları da iyi.Haydin kalın sağlıcakla....


8 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

hahaha :D bu konu beni olabildiğince aştı :( Neyse ama yorum yapmadan geçemicem. Hissettiklerimi söylüyorum açıkca: Neden bu kadar taktın? Yoksa sen de mi atlet giyip, kilot giyen erkeklerdensin? :D Yani insan direkt bunu düşünüyor. Hayır bunun cevabını vermiceksin tabi ki de, zira beni ilgilendirmez. Aslında kimin ne giydiği kimseyi ilgilendirmez. Ama hani görülenler de var. Mesela geçen gün kantinde çocğun teki beyaz atlet gitmiş, altında da siyah eşofman vardı. İşte spor giyen çocuklardan bi tanesi. Atlet beyaz fakat sporcu atleti. Hiç tanımadığım çocuğun yanına gidip, bakarmısın bi dakka, babam bu atleti giyip balkona çıksa kro oluyor da , sen giyince bu milletin tepkisi nasıl oluyo, sadece merak ettim dedim. Çocuk "cool" dedi. koptum :D Neyse işte kimin ne giydiği önemli değil. İç çamaşırında rahat olan istediğini takınsın :D Ayy iğrenç neler yazıorum haha :D bu konu hakkında başka bişey de demicem :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Marka bile yazdım iyi donu var dedim elbetteki giyiyorum :) Bunu anlamak için kaymakam olmak mı gerekiyo :p Bak kendinde söylemişsin elin oğlu giyince süper,mükemmel,harika,10 numara,yılan gibi çocuk oluyo :D Bende bunu anlayamıyorum işte.Dün o yazıları okuyunca nerdeyse gidip o kızı bulup öldüresim geldi :D

TasO dedi ki...

Yazi cok iyi gidiyodu zaten. Sonunda seher yildizi ni gorunce koptum resmen. salonda kisneye kisneye guldum umarsizca. :) yurtlarda uzun sure kaldigim icin biliyorum. banyonun duvarlarinda seher yildizi marka yapiskanlar olurdu hep. :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Bembeyaz günleriniz için Seher Yıldızı :p

Siyah Gül.... dedi ki...

kayıp aranıyor... !!

Takıntılı ergen dedi ki...

aaa işte ben bu yazıdan sonra seni takip etmeye başlamıştım. (o zamanlar sadece okuyodum,blogum yoktu, yorum fln da yazmazdım hiç) Kuzenlerimle beraber okumuştuk ve okurkende gülmekten altımıza ettik resmen

Bir İnce Ses dedi ki...

@Takıntılı ergen : Hadi itiraf et ne düşünmüştünüz :p

Takıntılı ergen dedi ki...

helal vala dedim :) biraz uzun, msnde anlatsam olur mu ya?