İlk Mimimm !

İlk mim'imi almış bulunmaktayım.Sevgili Hayal Meyal beni mim'lemiş.Kendisine burdan teşekkürlerimi sunuyorum.Tabi kii elim ayağıma dolaştı bu durumda ne yapsam ne etsem diye... Önümde 5 seçenek var vee ben bunlardan bir tanesini seçip cevaplamalıyım.Fakat seçmesi gerçekten çok zor...Gerçi birincisini elemem kolay oldu.En çok okunan ilk 5 yazıyı istemiş.Henüz böyle bi istatistik yok.. :) Düşünüp taşınıp birazcık da kaşındıktan sonra karar verdim kii 3 numaralı mim'e cevaplamalıyım.Haa şimdi diyeceksiniz kii olum daha yeni yeni tanıştınız ne anlatacaksın.. Ama kanımca bende bir insanım benimde algılarım açık,bende anlayabiliyorum okuduklarımı :) Hikaye gibi uzun uzun yazamam ama bende 2 satır bişey yazarım..Diyip sözlerime başlıyorum efendimmm....

Hayal Meyal diyince postlarından okuduğum kadarıyla okuduğu bölümün hakkını veren bi profil geliyo aklıma :) Böyle tuttuğunu koparan hakkını yedirmeyen hatta söke söke alan erkek gibi kız :p Bi süredir türban sorunudur aldı gidiyo.. Nerdeyse gazetelere köşe yazısı bile yazacak yani :) Hatta Cem Mumcu gel senin de kitabını yapalım.Türban ana temalı bişiler yaz diyebilir :p Bii de arkadaşlarına beni anlattı.. Bana önce güldüler sonra güldüler belki hala da gülüyor olabilirler :) Aynı anda gülüp acıyan gözlerle de bakabilirler :p Ayrıca beni ilk izleyenlerden biridir.Ne kadar mutlu olmuştum.Beni izleyen 3.kişi :) Ben sayılara önem veririm de 1-3-5-7-10-19 vs. falan :) Neyse işte benden bu kadar daha fazla da tanımıyorum.Elimden gelen bu :) Sürçülisan ettiysem affola :)

Anladığım kadarıyla benim de mim lemem gerekiyo.Ama benim zaten izleyenim falan az..Bundan dolayı diyorum kiii aynı mim konusu üzerinden bu yazıyı okuyan herkesi MiM'liyorum efendim.Hadi kolay gelsiiiinn :)

*Not: Eğer bu yazıyı okuyup mim'e cevap yazarsanız beni bilgilendirin :)

19 yorum:

tinker dedi ki...

ben okudum ama ben bu mimi yapmıştım:)hayal meyalede ben yapmıştım:)

Bir İnce Ses dedi ki...

Biliyorum :) O zaman seni muaf tutabiliriz :p

Hayal Meyal dedi ki...

Hahahahh Sevgili bir ince ses, beni çok mes'ut ettin. Ayy çok utandım :u böyle bir garip oldum, ne biliyim. koltuklarım kabardı vs. Bir zamanlar Hürriyet Kampüste yazım yayınlanmıştı, o sayılır mı? :D Anlattıklarının hepsi doğru. Ben o kadar açık değilim, sen güzel sentezliyorsun sanırım :))) Şu "erkek gibi kız" benzetmesini ise ilk senden duymuyorum. Pff umarım iyi bişeydir bu. Genelde "harbi mi?" dersem öyle bir tepkiyle karşılaşırdım ama sen neden öle düşündün ki şimid :D Neyse sana da gülüyorum hala. Böyle arada moralim bozuk olunca diyorum ki: benden beterleri de var :D :D

Bir İnce Ses dedi ki...

utanacak ne var bunda :) hürriyette çıkan yazın sayılabilir evet :p erkek gibi kız derken yani hani tuttuğunu koparan,lafını esirgemeden söyleyen, harbi kız gibi bişi yani..İyi bişi dedim işte :) Kanımca en beteri benim benden daha beteri de yok.. :)

Hayal Meyal dedi ki...

:D Bak yine güldüm şimdi, hatta dur bir daha okuyup, bir daha gülücem. 99 hatta 100. kez de olsa aynı şekilde gülücem :D

Bir İnce Ses dedi ki...

yahu sen hala ona mı gülüyosun :D bende en son yazdığıma güldün sandım :) kendimi geliştirip gülünecek yeni bişi yazmalıyım :p

Hayal Meyal dedi ki...

tamam sen yaz ben ona da gülerim. Ama ilk güldüğümün yeri her zaman ayrıdır. Hani senin için rakamlar mühim ya; benim için de ilk ler :D ama gelişmek güzeldir. Hadi yaz, bakıyom. :D :D Bakıyım: harbiden yazıyo :p

Bir İnce Ses dedi ki...

evet o laf nerden aklıma geldi bilmiyorum ama bencede güzel oldu :p taam yazcam akşama yada öbür güne bilemedin daha da öbür güne hiç olmadı daha daha sonraki güne kesin yazıyorum :p

Hayal Meyal dedi ki...

:D ohooo sen de de iş yokmuş. Yazma istemiyorum. Bütün okuma hevesim kaçtı. Baba beni okula gönder kampanyasına destek verme kararı aldım. Önümüzü kesiyosunuz! :D

Bir İnce Ses dedi ki...

yaa boşver onu baba beni okuldan al kampanyasına destek vermeliyiz bence :)

Hayal Meyal dedi ki...

Benim okulum bu yıl bitio :D o yüzden hiçte bilem huhh :D msn olayına çevirdim yazının yorum bölümünü, ohh canıma değsin :D öyle açık arttırmalarda gül almaya benzemez bu işler :D

Bir İnce Ses dedi ki...

benim okulumda bu sene bitiyo.. yani devam zorunluluğum bitiyo :p hem bi kerem burası zaten yorum yapma yeri + gülü alamadım belirtmek isterim :p

Hayal Meyal dedi ki...

o zaman yazmaya devam ediyorum :D bizim bi arkadaş var; napmış bilio msuun? Öylesine sadece görüp hoşlandığı kız için açık arttırmada gül almaya çalışmış. Bi de ne dersin? Alamamışta, rezil olmuş oturmuş :D Ondan sonracıma, kız da suratına da bakmamış. ZAten sevgilisi varmış. Ailecek üzüldük çocuğun durumuna ama elden ne gelir? :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Yaa kızın sevgilisinin var olup olmadığını bilmiyoruz :p yani bilmiyodur.Ayrıca kızın arkadaşlarından öğrendiğine göre kızın bi tarafı atmosfer tabakasının üstündeymiş :p

Hayal Meyal dedi ki...

Valla ben anlamam :D biz gördüklerimize inanırız. Ya dur, olmadı bu.. Duyduklarımıza da inanamayız. Okuduklarımıza inanırız. Evet bu oldu :D Demek ki ince sesli bayım bi tarafı atmosferin dışında olan kızlardan hoşlanıyormuş. Ama bilmiyormuş ki orada oksijon yok. Bitkiler bile oksijenle yaşıyorlar halbuki :(

Bir İnce Ses dedi ki...

hayır hayalci hanım atmosferin altında arıyoruz dışında diye belirtmedim.Hoşlaştım diye illam da o olsun demedim sonuçta :)

Hayal Meyal dedi ki...

illam da olsun, banane :D Neyse hayrlısı olsun ne diyelim :D

Bir İnce Ses dedi ki...

kısmet mısmet meselesi artık.. nasip :p :)

Mia Wallace dedi ki...

en zor mimden başlamışsın :) ama sonra Mia'nın mimleriyle devam ettin hakkımı yeme :P