Erkekler Karşı Atakta !

Görüyorum ki izleyici sayım 5 olmuş.Ne kadar bahtiyarım anlatamam.Artık ben de izleniyorum mutluyum huzurluyum :p

Sizleri meraktan çatlatmadan hemen konuya geçiyorum.Efendim biliyorsunuz ki 8 Ekim itibariyle kızlarımız facebook hesaplarından "yatağımda,sandalyenin üstünde,dolapta vs..."  gibi paylaşımlarda bulunmuşlardı. Biz erkekler de noluyo nan ? demiştik.Tabiki araştırmacı gazeteci olan ben hemen konuya el atıp detaylara indim. Fakat her açtığım kapı yüzüme kapandı. "Kızlar arasında canım ya şimdi söyleyemem"  şeklinde cevaplar aldım.Pes ettim mi ? Tabiki de hayır. Ve sonucu zor bela kan ter içinde öğrendim.Ve kendi kendime dedim ki çanta  ne alaka :) Geçen senekinin devamını bekliyodum.Hatta bu sene resimlisini bekliyodum yani :D

Şimdi gel gelelim erkek tarafına... Aldığım bilgiler doğrultusunda erkeklerde böyle bir hareket başlatacaklarmış. Süpriz olmaktan çıktığı için burda haber vermenin pek de sakıncası olmayacağını düşünüyorum. Zaten sadece haber verecem :) Ama bi ipucu vereyim prostatla ilgili değil :p Erkekler ilk defa yaptıkları bişey de kaç yaşında olduklarını söylecekler ki bazıları daha yapamadığından söyleyemeyecekler :) 

Şimdi ne gerek vardı buna diyebilirsiniz.Çünkü ben de dedim :) Özentilik gibi bişey oldu bu. Bu yazıyı okuyan erkekler benimle ilgili cümle kurarken "hay ben......"   ile başlayacaklar ama napayım benim fikrim bu arkadaşım.

Neyse hadi bekleyip görelim.Bakalım erkekler bu hareketi başlatacaklar mı ? Eğer başlarsa kızların yorumları ne olacak ? :)

4 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

Hahaha evet evet o çanta meselesini bir kız olmama rağmen ben de anlayamadım. Artık en sonunda ileti olarak yazdım face de kestiler seslerini çok saolsunlar. Çantamı nereye koyduğumu öğreniceksin de meme kanserine nasıl bir çare bulacaksın çok merak ettim doğrusu? Hadi dostum yok öyle şeyler, yanlış yoldasınız, hurafe bunlar :)

Bir İnce Ses dedi ki...

yahu çare bulmuyolar zaten insanların akıllarına getiriyolar.Güzel bi düşünce bence ama çanta yanluş seçim :)

sünter dedi ki...

Ben o çanta olayını tam olarak anlamadığım için cümleyi tam kurup yazmıştım.
Yani "ben çantamı...." diye başlayıp sırrı ifşa etmiştim.
Zinciri kırmış oldum tabii bu arada:)
Birde haklısın meme kanseriyle ne alaka bende bilemedim.

Ben ayağımı sürükledim gelirken. Yakında beşyüz olursun:))

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Facede ne anlamlı paylaşımlar oluyormuş böyle.:)