EmaNet !

Yayın hayatıma kaldığım yerden hızlı bi giriş yapmaya devam ediyorum sevgili izleyicilerim.Bugün illa da bişey yazmalııyım diye düşünmemiştim ama nedendir bilmem facebookumda paylaşılmış olan bir şarkıyı dinleyince içimden bişeyler yazmalıyım dedim kendi kendime ne bileyim böyle biri dedi ki hadi oğlum yaz artık :) Bi de bi de unutmadan ekleyeyim bugün bişey daha yaptım.Gittiiiiim diğer hesabımdan takip ettiğim bloglarımı bu hesabıma da ekledim.Artık blog hayatımı tamamen buraya adamaya karar verdim.Aranızdan  " bize ne la ne yaptıysan yaptın diyenler " elbet olacaktır ama işte naparsın yazdım bi kere :)

Detaylara inmeden önce size de şarkının linkini vereyim belki yazıyı okurken dinlersiniz.


Bu şarkı bu sene sevgili Yonca Lodi tarafından müzik dünyasına tanıtılmıştı.Çok güzel bi şarkı ben çok severim eminim benim gibileri de vardır.Bu iki genç arkadaşımız da çok güzel söylemişler çok beğendim yani. Fevkaledenin fevkinde bi yorum.Hemen şarkı sözlerini yazayım.Şarkı dinlerken sözlere pek dikkat edemiyom ben sonra okumam yada şakıyı dinlerken kendimi sözlere adamam gerekiyo :)


Sen benim içimdeki büyük yangınların adı
Ben senin gecendeki mavi yada günündeki sarı
Sen benim şehrimdeki bütün sokakların adı
Ben senin yüzündeki çizgi yada dünündeki anı

Hadi kalk gel bul bi bahane
Birazcık heves biraz cesaret
İlk günkü gibi duruyor hala
Kalbin ömürlük bende emanet

Zeki Güner beyefendiye burdan saygı,sevgi ve teşekkürlerimi sunmak istiyorum böyle bi şarkıyla bizi buluşturduğu için.Her bir mısra ayrı bir anlam taşıyor.Günümüzün zirzop şarkıcılarının söylediği boş beleş şeyler söylemiyor gördüğünüz gibi...Adam ne aşkla yazmış ama ya... Aşk budur arkadaş ya valla bak aşk budur.Şimdiki aşkım,canım,cicim,bebeğim diyen sevgili meraklısı gençlerin ki aşk değil bence.. Çoğu insan sevgilim var demek için bi ilişkiye başlıyo zaten.Eee tabi facebook da " ilişkisi var " yazması da ayrı bi önem taşıyo zaten :) Aslında çok şey yazmak istiyorum da yazamıyorum :) Kelimeler yetmiyo galiba :p Ne demek istediğimin özeti şarkının sözlerinde yeterince açık ve net zaten dinlemeye devam.

Not: Videonun başındaki esneme efekti bu yazdıklarıma dahil değildir :)

2 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

ooo aşık oldun zannımca :D

Bir İnce Ses dedi ki...

yok ya güzel söylemişlerdi ben de şarkıyı seviyodum zaten. Herhangi bi mesaj vermek gibi bi niyetim yoktu :D