Ekşi Sözlük Duy Sesimiiiiiiiiiii !!!

Şu anda çaylak listesinde  "65756." sıradasınız.Bu sıra ilk defa onay bekliyor olmanıza ve 10 entry'yi ne zaman doldurduğunuza göre belirlenmektedir.

Efendim bu yazıyı görünce resmen şok geçirdim.Bende vergisini veren her türk vatandaşı gibi yorumlarımla ortamı şenlendirmek için ekşi sözlüğe kayıt oldum.Çaylaklık dönemi diye tabir edilen şeyin sadece 10 entry girmekle biteceğini sanmıştım.Gözüme kestirdiğim 10 başlığa yorumlarımı yazdım.Tamam artık sanırım yarım saat içinde bende tam üyelik alırım diye düşünürken üstteki yazıyı görünce şok oldum.65756. onay bekleyen insan evladıyım. Bunun bir şaka olabileceğini düşünerek pek önemsemedim.Fakat aradan bir aydan fazla geçmesine rağmen hala onay mesajı gelmediği için ciddi ciddi inanmaya başladım.Durdum düşündüm ve bir hesap yaptım kiii bunu sizlerle paylaşmak isterim.

Şimdi her çaylak kullanıcının 10 entry girme hakkı var.Bunu kontrol eden abinin ortalama olarak her bir entryi 1 dakikada okuduğunu,anladığını ve onayladığını varsayalım.Bu da demek oluyor ki ;

1 kullanıcı=10 dakika


Bir saat 60 dakika olduğundan saat başı 6 kullanıcı demek oluyor.Günlük çalışma saatini 8 olarak alırsak, bu da bir günde 48 kullanıcı demek oluyor.Haftanın 6 günü çalıştığını kabul edelim :


Bir hafta=6 Gün x 48 Kullanıcı=288 Kullanıcı


Bunu ay bazında düşünürsek :


288 Kullanıcı x 4 Hafta=1152 Kullanıcı


Bir yılda ise :


1152 Kullanıcı x 12 Ay =13824 Kullanıcı


Benim sıram 65756 olduğuna göre :


65756/13824=4,75 sene sonra bana sıra gelecek. Bu kontrol işlemi için 3 kişi çalıştığını düşünürsek ( umarım en az 3'tür ) bana yaklaşık olarak 1.6 sene sonra sıra gelecek :) Hadi hızlı bakanlar olsun arada 1.5 sene diye yuvarlayalım :)


Ha unutmadan ! Bu adamlar çalışırken hiç ara veremezler.Mesai saatleri içinde telefonla konuşmak,mesaj atmak,tuvalete gitmek,bi dakika dinleneyim ya oram buram ağrıdı,bi kahve mahve bişi içiyim olum çok uykusuzum vs. kesinlikle yasaktır.Ayrıca çalışanlar hasta olamaz,izne ayrılamaz :) En çok zorlanılacak şey tuvalet olur kanımca,onu da artık hortum mu bağlıyosunuz ne yapıyosanız yapın durmak yok. Her gün 1 dakika dursanız işimiz var vallaa :)


Şimdik sorarım size sayın izleyiciler bu sıra numarası bir şaka mı ? Cevabınız evet ise neden ? Hayır ise bundan sonraki yazacağım soruya cevap veriniz.


Ondan sonraki soru : Bana sıra gelir mi ?

7 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

ben de 2 yıl beklemiştim. yazar oldum sonra aktif olmadıgım için yazarlıktan cıkarıldım. düşün düşün.. sen daha hesap yap. ama bazen (yılda 1 kez fln) toplu alım yapıyorlar. yani basvuradakı herkesı aynı anda kabul edıyorlar.. o zamana denk gelim die duat et!

Bir İnce Ses dedi ki...

Onlar kaybeder napıyım artık ben :p En mikemmel yorumlarımı yazdım.Benim gibi bi yazardan mahrum kalıyolar.Zaten ben 1.5 seneyi gözden çıkarmıştım 6 ay daha bekleyebilirim :p

Hayal Meyal dedi ki...

Bence sen bu işi bırak :)

Bir İnce Ses dedi ki...

baş koydum bu yola :D

duyguseli dedi ki...

Ne bu ekşi çılgınlığı ya para falan mı veriolar :D bide ben şey duymuştum ekşi de ki yazarların başka sitelerde yazmaları yasakmış falan...

LieLLa dedi ki...

Kıhhh:D
Beklenmez onca yıl gel sen vazgeç bu sevdadan:P

Bir İnce Ses dedi ki...

**duyguseli**

Bişi merak ediyorum google abiye soruyorum.Bi bakıyorum ana! ekşi sözlükte zibilyar tane yorum var.Benim de canıma tak etti.Artık bende bilgilerimi paylaşmalıyım dedim.Maddi bi düşüncem yoktu.Ama yok illam al ölümü ısır falan derlerse napıyım alırım :p Ayrıca kimse beni engelleyemez istediğim yerde yazarım.Gerekirse onları bırakırım blogumu terk etmem ;)

**LieLLa**

Hayal Meyal de beni vazgeçirmeye çalıştı ama vazcayamam :) Bunu yapamam kendime hakaret sayarım bunu :)