Haydi Kızlar Oyuna !

Efendim dünkü blogumda belirttiğim gibi kızlar facebooku oyun bahçesine çevirdiler.Neymiş ? Erkekler merak etsin..Kakara kikirii... Tabiiiii kii ben bu oyuna izin verirmiyim ? "Hayıııııırrrr" dediğinizi duyar gibiyim :) Elbetteki hayır ;)

Şimdi anlamadığım bi konu var sevgili izleyiciler... Hadi geçen sefer ki neysee.. Ama bu sefer kii resmen erkeklerin bilmesi gereken bişey... Aşağıda da göreceğiniz üzere kızlar bu sefer ki oyunu ilişki durumlarını meşrubat isimleriyle kodladılar.Yahu kızım siz zaten biliyosunuz birbirinizi :) Bunu erkeklerin bilmesi gerek kii ona göre davransınlar... Sonra ben açıklayınca " ya sen ne kadar oyunbozansın... ne bu her oyunun açıklamasını yapıyosun....kızlara özel işte sana ne! " gibi yorumlara mağruz kaldım nerdeyse döveceklerdi benii....

Sevgili izleyicimlerim sorarım size haksız mıyım ?

İşte o çok top sıkrıt kodlar....

limonlu çay: ilişkim yok ve ilişkiye açık değilim

cola: ilişki yaşayamıyor, biraz özürlüyüm bu konuda

fanta: arayıştayım

sprite: aşığım

su: ilişkim var gibi ..

pepsi: ilişkim var

ayran: nişanlıyım

salgam: evliyim

çay: boşum

kahve: nihayet ayrıldım

süt: bekarım ve ilişkiye açığım

4 yorum:

duyguseli dedi ki...

pepsi :)))

Oyunumuzu bozduğun için lanetlendin beybi... Çekil köşeye.

Bir İnce Ses dedi ki...

Naslaa :p

duyguseli dedi ki...

terbiyesiz..:p

Bir İnce Ses dedi ki...

Kim ? Ben ? Benim gibi dünyada tek olan bi insan hemde :p