Haaa deyince de başlık olmaz kii....

Sevgili Blog severler diyerek şöyle klasik konuşma girişlerine benzer bi giriş yapayım.... Uzun zamandır o blog senin bu blog benim gezer dururken dedim kii yahuuuuu çocuk sen neden yazmıyosun ? İnsanın yazmaya ihtiyacı oluyo bazen yaz sende ferahla bi içini dök bi bişiler yap yaniii...

Blog severler diyerek söze başlasam da biliyorum kii uzun bi süre belki de çok uzunn bi süre belki de sonsuza kadar bu blogun bi izleyicisi olmayacak.... Kendi kendime yazar dururum artık her gün girer okurum. Haa belki okuyanlar olur şimdiden kusuruma bakmasınlar yazım,imla,noktalama bazı zamanlarda anlatım bozukluğu yazılarım da olabilir... Yok yok eminim olacaktır hatta bu satıra gelene kadar bile olmuş olabilir... Ben baştan özür dileyeyim de sonra vay efendim "terbiyesize bak hem kamu ya açık alanda yazı yazıyo hemde ne noktanın yeri belli ne virgülün bak bak bak o cümle öyle mi yazılır " şeklinde yorumlara maruz kalmayayım...

Şu an fon da çalan "Kimseye Etmem Şikayet" adlı parçamızı dinlerken yazmış olduğum bu blog aslında şikayetlerle dolu olabilir. Şu an için yanlış bir seçim oldu bu şarkı ama napalım artık çalmaya başladı bi kere....

Hayat bir zamanlar insanlara hep çok güzel gelir aslında. Sanki hiç dert yok tasa yok hayat toz pembe... Hayat bir gündür o da bu gündür mantığıyla yaşarız... Sonra ne olduğunu anlamadan hayat üstümüze üstümüze gelmeye başlar. Hani şu eski filmlerde olur yaa... Adam bi odanın içindedir.Biri bi düğmeye basar duvar adamın üstüne gelmeye başlar.Adam korkar.. Duvarı engellemeye çalışır gelme ulan gelme der... Hah işte aynen öyle bi durum bu... N'oluyo lan ? Neden her şey üst üste gelmeye başladı olummmm ??? Daha dün yemediğimiz bok kalmadı keyfimiz keyifti bugünlerde ne olmaya başladı ? Hahhh işte dur bakalım ordaaa.... "Daha dün yemediğimiz bok kalmadı"  Demek kii kalmış hala yemen gereken değişik boyutlarda bok lar.... Gün gelip bi yerde dank !! ediyo işte.. Hayat böyle karışık kuruşuk bişi.. Yada bana öyle geliyo... İşin ilginç tarafı ne biliyomusunuz ? Daha ben doğru düzgün bi bok da yiyemedim :)  Peki benim üstümdeki bu ağırlığın sebebi ne ? Dışardan gören der ki "Ne güzel la... Keyfi yerinde hayat O'na güzel" Hııı... Gel sen bi de onu bana sor bakayım öyle mi...

Bi de işin ilginç tarafı hep hayata olumlu bakan-çevresindekilere baktırmaya çalışan ben şimdi bakamıyorum arkadaş yaa... Yok böyle bişi... Sanki trilyarer zengin iş adamıyken ,iflas etmiş ekmeğe muhtaç bi insan gibi bişi oldum. Hayat sıkmaya başladı gün başlıyo hay diyorum yine yeni bi gün ne halt edecem bugünün diğerinden farkı ne ? Her gün yaptığım aynı bok.... Ev ahalisinin üstümde kurduğu baskı zaten bıktı usandırdı... Ekmek teknesinde ki kız gibi " Allah canımı alsa da kurtulsam " diyesim geliyo bazen... Düşünün artık ne haldeyim.... Haa yanlış anlaşılmalara da meyil vermeyeyim bu arada.... Baskı derken git çalış, eve ekmek getir,ne kıçını kırıp oturuyosun falan değil.. Onu ye,bunu ye,şunu ye,dışarda çok kalma,geç gelme ( sanki tecavüz edecekler) , ne var odan da oturuyosun gel yanımıza otur vs vs.. Gelmiyorum arkadaşım yaaa....... GELMİYORUM  !!! Karşılık verince de vayy sen misin bunu diyen ?? "Sen iyice azıttın artık,karşılık vermeye de başladın ! " Al sana tartışma... Psikolojim bozuluyo yahuu... Eminim benim durumumda olan milyonlarca insan vardır.Dünya genelinde yorum yapmadım sadece Türkiye sınırları içerisinde düşünüyorum bunu.Dünya çapında olsa bile yine milyonlarca derdim çünkü zaten böyle bi tartışma muhtemelen Türkiye de olur :) Tabi diğer ülkelerin bazılarında da olabiilir :)

Yeri geldiğinde ben 18 yaşımı çooookkttttaaaaaan geçmiş , oy kullanabilen , vergisini veren , hatta 18 yaşını geçmiş bir kızı (ki kabul ederlerse birden fazla da olabilir :p) evden kaçırsam memur bey amcaların hiç bişi diyemeyeceği bi vatandaşım yaa... Elalemin benim yaşımdayken matroşka gibi boy boy çocukları varmış diyemiyosun tabiii.. Niye ?? Onu demek için göt lazım , o da bende yok :)

Sorun daha evden başlayınca insanın hayattan zevk alası da gelmiyo ki arkadaş.... Dışarı çıksan yukarda belirttiğim sözler aklıma geliyo... Bi elim saatte acaba kaç oldu diyee... Üç kuruşluk keyfim de toz oluyo gidiyo... Tam herşey tıkırında ortam güzel arkadaşlarla kahkanın bini bi para . Zırt telefon !! Alo.."Nerde kaldın saat kaç oldu" Eni sonu bi gün gelecek cehennemin kör dibinde diyecem ama ne zaman ? Nan göt kadar memleket nerde olabilirim acaba ? Anahtarım var işte yatın uyuyun , tecavüze uğrasam , ölsem mölsem haberi gelir zaten.. Yoook illa arayacaklar gecemin içine edecekler... Bazen düşünüyorum nan ya erkek değil de kız olsaydım ? Tık tık tık !!!! Allah korusun yaa valla evden çıkamazdım heralde... Aslında onları da anlıyorum ortalık kötü her gün bi haber çıkıyo tv de o ölmüş bu kaçırılmış... Ama benimde arkadaşlarım belli takıldığım yer belli.... İçime çektiğim tek şey hava... Damardan 500 yılda bir serum alırım... İçtiğim şey de çay,su,kola,kahve... Yani dışarda bi yerde komaya girmem imkansız... En iyisi evdeki tv yi falan kırıp atmak gazete de okumasınlar pc de bende zaten ben haberleri özet geçerim... Kötü haber okumasınlar :) Belki rahat ederim.... Neyse şimdilik bu kadar olsun siz de sıkılmayın :)

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Senin içinde ne yazma hevesi varmış öyle :) Şu ana kadar ki okuduğum hiçbir ilk yazı bu kadar uzun olmamıştı :)

Ayrıca "kimseye etmem şikayet" harika bir şarkı! bayılıyorumm

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Çok saçmalamışım ama ya :) Bu yazıyı başkası yazsa okumazdım diyorum kendi kendime :D

Luna dedi ki...

Selam,

Bak buralara kadar geldim, ilk yazını okudum senin :) Mia çok haklı okuduğum 'en uzun ilk yazı' ödülünü sana takdim ediyorum, şöyle uzatayım. ^^

Bir de, kardeşimi her gece arıyoruz biz de böyle, binbir surat tafra fln eve geliyo. Bu yazıyı okuyunca çocuğa hak verdim bak, demek ki o dışarıda gece artık nasıl eğlenceli bi ortam varsa, kopup gelmek zor oluyo. :) Siz erkekleri kıskandığım tek nokta şu gece gezmelerinizdi zaten, bu yazıyı da okudum, içime oturdu şimdi. :D

Luna.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Luna : Yaa ne gerek vardı taa buralara kadar döndün. Hiç sevmiyorum ilk yazılarımı :)

Kardeşini alıp karşına bi konuş, neler yaptığını az çok öğren.. Sürekli aramayın, mesaj atın kimse bilmesin evden arandığını :) Gece gezmelerimizi kıskanma ya... Bi süre sonra monotonlaşıyo :)

Luna dedi ki...

hehhe, monotonlaşıyo demek! hiç sanmam yahu, her akşam başka bir eğlence, oh mis gibi gece havası, gırgır şamata... öyle değil mi yani? hep yanlış mı hayal ettim ben?

-kardeşime bu yazını okutacağım. (:

luna.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Yaa her akşam başka bi eğlence ama aradan bi hafta geçince yine aynı yerler, yine aynı konuşmalar falan standartlaşıyo :) Espriler hep aynı :D
Bi süre sonra sıkılırsın bence erkek erkeğe gezmek çok imrenilecek bi şey değil bence.. Damsız alınmayan yerleri ben hiç sevmem mesela :p